Saturday, October 13, 2012

Aktiviti Untuk Sem 7


Assalamualaikum w.b.t

Hai hello readers!
Petang ni aku ada shooting pasal MAS. nak buat dekat airport. ^^ Projek ni untuk subjek Integrated Case Study. Ni case kedua yang kitorang belajar lepas case Proton. Bagi aku case Proton tu aku tak minat....sebab berkaitan dengan kereta. Tapi lainlah kalau Honda Accord. Erk, bias nye aku kepada national car maker T_T 
Bukan aku takde patriotisme ok. Just tak minat..tapi takpe minat tu boleh dipupuk kan kan. hehe
Pasal MAS ni kami berlima haruslah mengupas issue2 panas & kontroversi tentang MAS. Ofkos tentang CEO MAS dulu, Tan Sri Tajudin Ramli & Tan Sri Idris Jala.

 Harap-harap group kami still mendapat feedback positive untuk case kali ni ^^ Buat case Proton hari tu kami buat roleplay. Aku sebagai Proton's salesgirl. Farahin sebagai potential customer & Sofea sebagai potential customer's friend. Sofea bertindak sebagai penghasut supaya jangan beli kereta dari Proton. Dia suruh Farahin test pintu kereta Proton tu kuat ke idak  mase aku dok promote Satria Neo. Konon-konon buat action Farahin tengah bukak katup pintu kereta tu kuat-kuat, padahal mase tu dalam kelas je. duduk atas kerusi bilik tutor plus latar belakang ada gambar kereta Satria Neo. Hadoii. kelakar. Abes satu kelas gelak. HAHA


********************************************************************************************


Pagi ni baru je selesai jawab soalan kuiz PNB. semuanya ada 50 soalan. susah. sebab aku tak baca & tak prepare apa-apa. Dr Azwadi cakap 10 best students PNB akan pilih & dapat GANJARAN! wuwuwuwuwu rugi pulak tak study untuk kuiz tu,hewhew & 3 orang akan dipilih untuk wakil UMT! Best tu...! Dulu UMT pernah menang tau kuiz PNB ni. TEMPAT KE 4, & ganjarannye RM2000! kalau ada rezeki adalah. tapi siapa yang sit for the quiz still entitle for the certificate you know.. ^^ so happy! jawab macam tu-macam tu pon dapat sijil ^^ baiknya PNB ni.... 




kami tidak pernah meniru walau untuk kuiz PNB itu



Rain Ilias: Ada jugak ke student sebegini? Jaga-jaga! Yang halal dihisab, yang haram diazab!

Thanks for reading (^_^)"

sumber: http://adibyusoff.blogspot.com/2011/06/tingkatkan-rating-blog-anda-dengan.html#ixzz1VyQ85zwo

No comments: