Wednesday, June 1, 2011

Hand-made Danbo By A Friend.

Asalamualaikum WBT.

aku suke origami..
suke sangat..
tapi macam mane die tahu?
origami yang macam ni..


comel sangat...
alolo innocent nyeww
hehe 
(^_^)

dulu kami kawan..
tak..
dulu kami bersahabat...
ape-ape pon share...
good news & bad news
memang happy..


like best friend forever lah..
kami rapat sangat..
Ain & Danish
DaAinish die reka name kami..
hahaahaha..
pe jadah la..
bile aku ade problem die dok dengar..
then bagi nasihat..
normal macam korang dengan sahabat korang..
& mase tu aku not alone la..
ade je orang yang mesej kol aku..


AKU DANBO, DIA WALL-E (haha)

sampai la 1 hari...
makin lame aku pikir,makin kurang kepercayaan aku pade die..
mesti ade certain mende yang aku tak percaye..
walaw die betol-betol yakinkan aku..
sahabat..
kite ni sahabat ke?
kalau percaye tu dah pudar
dah hilang..




die mule dedahkan diri..
buat 3G dengan aku..
& once again..
aku maseh tak percayekan die..
aku macam dalam dilemma..
aku sayang persahabatan kite..
aku tak kisah ah kalau betol die perempuan bukan laki..
sebab die baik dengan aku..
cuma nak tahu kebenaran je..





thanks buatkan origami untuk aku
aku hargainya..
comot kan, Danish Haikal tu memang comot pon ^^




sahabat,sekali bersahabat
selamanye kite bersahabat
tak kisah ler kan gender tu?



sumber: http://adibyusoff.blogspot.com/2011/06/tingkatkan-rating-blog-anda-dengan.html#ixzz1VyQ85zwo

No comments: