Thursday, August 18, 2011

SMS pasal Duane [joke]

Asalamualaikum w.b.t

Hello readers. Entry ini sekadar perkongsian dari saya sebab rasa terhibur apabila dapat SMS dari kakak tadi..Syukur..

Kak Nik : Duane dah besar nanti nak jaga mama tak?
Duane: Duane jage.
Kak Nik: Duane cakap jer nanti bila dah ade makwe tak sayang mama.
Duane: [sambil tersengih] Tu yang Duane tak nak tu,nanti nak meminang pastu nak salam-salam cakap sah ke tak....Duane tak nak la...
Kak Nik: Sekarang cakap la macam tu belum jumpa makwe lagi.
Duane: Duane sayang mama.. Nanti Wen dah besar Wen kerja 3 bulan Wen berhenti pastu bawak mama gi Mekah...


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Anak kecil macam tu pun dah berniat murni. Saya tahu,kakak saya bagi SMS tu sebab die tengah gembira.Yelah.Ibu mana yang tak terharu bila anak cakap macam tu. Alangkah bahagia.. Syukur..

Yang kelakarnya kerja 3 bulan je pastu nak berhenti.HAHA! Pandai dah bajet 3 bulan punya gaji nak biaya semua tu. HEHE!

Rain Ilias: Syukur Alhamdulillah..^^



m.duane anaqi




sumber: http://adibyusoff.blogspot.com/2011/06/tingkatkan-rating-blog-anda-dengan.html#ixzz1VyQ85zwo

8 comments:

ms. jana said...

cutenye...hahaha..gaji mesti mhal tu...3 bulan je da kaye...:)

rain ilias said...

HAHA tu la.sepatutnya mnx cuti sbb nak g Mekah.ni nak berhenti terus ;D

DaYaH JeLitA said...

aloulou comeinya^^

daim said...

haha!! so sweet!! >,<

apisv2 said...

Alhamdulillah ;D

rain ilias said...

dayah jelita: amboi kemain nama! haha comelkan,still bebudak lg.hehe

daim si cokelat sedap: sweet cm coklat DAIM.haha

apisv2: alhamdulillah :) hehe mekaseh komen ea?

si macho said...

sweet je ..

kalau lah gaji tiga bulan punye dah leh gi mekah .indahhnye duniaaa wakakakkakap :p

rain ilias said...

haha indahnya.terus nak duduk Mekah.. :)