Tuesday, June 7, 2011

Hadiah Dari Petronas!

Congratulations!
Simcard anda berjaya memenangi cabutan bertuah RM50,000. dari "PETRONAS".
No siri: 254799 untuk maklumat lanjut sila dail: 014-2036-808 MUH.AZLAN
=
=
=
hahaha tak boley bla langsung!
dah ah MUH.AZLAN tu name Ex Boyfie aku~
ko mesti sengaje je kan nak bagi aku tringat2 balek kt ex aku pagi-pagi..

hahaha
 pahtu gune name PETRONAS lak tu!
agak-agak laaa...
announce hadiah dalam mesej lak tu
tak kan lew company sebesar tu akan wat cmtu
PETRONAS beb!
abes-abes pon announce dalam paper kew
idak nye PETRONAS tu kedek macam ang!


memenohkan inbox aku jew ah ko ni!
si mesej sesat dari mane tah!
eeiii.geram-geram
aku maseh boleh ber pikir lagi laa..


kepade pemilik no.0135434211
trime kaseh wat aku geram pagi-pagi.

Mengantukkk...



COURTESY OF WEB




sumber: http://adibyusoff.blogspot.com/2011/06/tingkatkan-rating-blog-anda-dengan.html#ixzz1VyQ85zwo

3 comments:

saya_arief said...

wa..dapat dari petronas ye.
den penah dapat jugak.
tapi dari company lain.
:D

♥ Dea ♥ said...

wahh...siap dedahkan num tepon lagi..:P

rain ilias said...

arief: haha (^_^)" awak dapat dari company mana? sibuk je kan.macam la kite akan percaya. hee

dea: haha biar la.ambek la no. tu.pi kol die.hehehe kite bako! kite bako!
(^_^)"